aankomst - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van mirthe werkman - WaarBenJij.nu aankomst - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van mirthe werkman - WaarBenJij.nu

aankomst

Blijf op de hoogte en volg mirthe

15 Juni 2014 | Curaçao, Willemstad

Veilig aangekomen op het zonnige Curacao!
haha wat een geweldige mensen hier, het begon al in het vliegtuig toen er een man naar me toe kwam : " hey dushi, jij gaat het helemaal geweldig vinden op Cura! Nou en gelijk heeft die.. wauw wat is het hier mooi!
Vanavond gelijk maar even getoost met een blue curacao en morgen heerlijk chillen op het strand.
Wat begint het toch vervelend.. ;)

  • 15 Juni 2014 - 06:13

    Daniëlle:

    Blij dat je veilig bent aangekomen zussie. En nu snel lekker slapen! Dikke knuffel xx

  • 15 Juni 2014 - 09:36

    Olaf En Hillie :

    Hoi Mirthe,
    Fijn dat je goed bent aangekomen, best balen 3 uur vertraging. Nu lekker bijkomen.
    Liefs ons

  • 15 Juni 2014 - 10:06

    Petra:

    Super te lezen dat je goed bent aangekomen. Geniet ervan. Groetjes

  • 16 Juni 2014 - 08:46

    Gerald:

    Hey Mirthe,

    we zijn blij dat je veilig bent aangekomen in Curaçao. Geniet er van.

    Groetjes uit Stadskanaal.

Tags: n

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

mirthe

Hey you! Mijn naam is Mirthe Werkman, en de komende 5 maand ga ik de tijd van mijn leven beleven op Curaçao! Hier ga ik samen met 2 vriendinnetjes van mij stage lopen. Ben je benieuwd naar mijn avonturen op Curaçao? Via deze site ga ik alles met jullie delen. '' make a wish, take a chance, make a change and breakaway ''

Actief sinds 07 Juni 2014
Verslag gelezen: 308
Totaal aantal bezoekers 9940

Voorgaande reizen:

14 Juni 2014 - 15 November 2014

Stage lopen op het mooie eilandje Curacao

Landen bezocht: