'relax dushi' - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van mirthe werkman - WaarBenJij.nu 'relax dushi' - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van mirthe werkman - WaarBenJij.nu

'relax dushi'

Blijf op de hoogte en volg mirthe

16 Juni 2014 | Curaçao, Willemstad

Ik denk dat ik het mooiste tot nu toe aan dit eiland vind de cultuur en hoe de mensen zijn, zo chil en gastvrij allemaal.
Zoals gisteren, Naomi en ik liepen naar de supermarkt en er stopte een meisje in een auto naast ons : 'stap maar in dames ik breng jullie wel even, zeg hebben jullie zin om dinsdag met een chille groep op de boot mee te gaan naar klein Curacao'?
Het gaat allemaal zo makkelijk hier, echt een verschil met Nederland.
Daar kunnen wij als Nederlanders nog is wat van leren.. ;)

We hebben hier een meisje uit Barcelona leren kennen waar we nu veel mee op stap gaan, ook tof dat je mensen uit verschillende landen leert kennen.
Gister zijn we naar een strandje geweest, 1 woord voor : WAUW.
Helder blauw water, wit strand.
Lekker van de rotsen springen.
Savonds zitten we buiten ons huisje te chillen met een wijntje, wat wil een mens nog meer?

En oja niet te vergeten : gister hebben we gewoon een kebabzaak gevonden waar ze kapsalon verkopen, ha mijn dag kon niet meer stuk.
Hoef ik iniedergeval niet 5 maand kapsalon te missen :-)

Oi oi wat is het genieten hier!


  • 16 Juni 2014 - 16:25

    Alida:

    Mirthe om jaloers te worden hoor, geniet er maar goed van!
    Succes met alle s wat je gaat ondernemen!

  • 16 Juni 2014 - 21:32

    Pap En Mam:

    Hé meissie, wat heerlijk om je enthousiaste verhalen te lezen. Geniet maar lekker van deze week vakantie. Dikke kus, papa en mama

  • 17 Juni 2014 - 16:14

    Petra:

    Super meis, wat fijn dat je het zo naar de zin hebt. Groetjes

  • 17 Juni 2014 - 16:44

    Esther:

    Geweldig, fijn om te lezen dat je eerste indruk zo (ahum) relaaaaaaax is! ;) Wanneer heb je de eerste excursies? Groetjes, enne..laat wel wat kapsalon over voor die andere eilandbewoners, hè?

  • 17 Juni 2014 - 22:31

    Jacqueline Anjema:

    Hee mirthe , wat een belevenis he ! Altijd mooi weer , zon, zee , strand .... Kapsalon :) heerlijk! Ik lees mee ... X

  • 18 Juni 2014 - 10:06

    Oma Jonker:

    Hoi Mirthe,genieten dus wat heerlijk allemaal,nou nog een weekje vakantie en dan ook leuke dingen doen.veel plezier meisje.xxxlfs

  • 18 Juni 2014 - 16:10

    Hillie En Olaf :

    Zo herkenbaar al die baaien , super blauw water.
    Ben een beetje jaloers ........geniet jij lekker en schrijf veel dan kunnen wij meegenieten!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

mirthe

Hey you! Mijn naam is Mirthe Werkman, en de komende 5 maand ga ik de tijd van mijn leven beleven op Curaçao! Hier ga ik samen met 2 vriendinnetjes van mij stage lopen. Ben je benieuwd naar mijn avonturen op Curaçao? Via deze site ga ik alles met jullie delen. '' make a wish, take a chance, make a change and breakaway ''

Actief sinds 07 Juni 2014
Verslag gelezen: 432
Totaal aantal bezoekers 9946

Voorgaande reizen:

14 Juni 2014 - 15 November 2014

Stage lopen op het mooie eilandje Curacao

Landen bezocht: