Maximaal genieten - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van mirthe werkman - WaarBenJij.nu Maximaal genieten - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van mirthe werkman - WaarBenJij.nu

Maximaal genieten

Blijf op de hoogte en volg mirthe

18 Juli 2014 | Curaçao, Willemstad

Bon dia! ( sochtends en bij jullie in de middag trouwens.. )

Alweer bijna een heel leuk werkweekje erop zitten!
Afgelopen week 2 dagen op een tour mee mogen gaan, naar stranden geweest met een jeep om te snorkelen en gisteren naar struivogels en grotten geweest.
Nou vondt ik dat weer minder leuk omdat ik die struisvogels maar niks vindt met hun arrogante koppies maar oke, leuk om een keer mee te maken :)

Vandaag voor het eerst alleen achter de tourdesk, de inwerk weken zitten erop en vanaf nu mag ik alles zelf doen.
Wat best een goed gevoel geeft, want het gaat echt goed nu.
Ik heb er veel plezier in, van te voren had ik nooit verwacht dat ik verkopen leuk zou vinden maar nu ik het aan het doen ben merk ik wel hoe leuk ik het vindt.
Ik heb nu een beetje door hoe alle tours gaan juist omdat ik ze zelf gedaan heb, dus nu kan ik ook mooi aan gasten uit eigen ervaring vertellen hoe een tour gaat en dat is wel super leuk.
Mijn Engels wordt er alleen maar beter op, dus ben echt wel blij met deze stage!

En oja ook wel funny, ik kom even op tv (:
Ik stond woensdag bij cabana te dansen met mn vriendinnetjes, en toen kwam er opeens iemand naar ons toe of wij studenten waren op Curacao en of we het goed vonden als we geinterviewd werden door Jan Versteegh die daar dus rond liep.
Of course!
Dus even verteld hoe tof het hier op Curacao is, wat voor'n stage we doen en blablabla.
Altijd leuk.

Jammer genoeg loopt het appartementen complex nu een beetje leeg omdat veel stage's van de meesten afgelopen zijn.
Dat is wel zuur hier, iedereen komt en gaat.
Je maakt vrienden maar die vertrekken dus nu ook weer.
Maar we hebben al gehoord dat voor Augustus / September het appartementencomplex al weer bijna helemaal volgeboekt zit.
Dus dat gaat weer een gezellige bende worden!
Weer iets leuks om naar uit te kijken!

Hoop trouwens dat het in Holandia er wat veiliger aan toe gaat nu.
Met die schietpartijen hier, 1 op het vliegveld en ook 1 ergens anders hoorde ik van een iemand waarvan zijn vriend neergeschoten is.
Ik kreeg al wat appjes van mensen over of ik niet bang ben nu, nou bij deze : op het moment dat je het hoort krijg je wel even een rilling, maar besef niet echt dat het hier gebeurd omdat ik het zelf niet meegemaakt heb.
Mensen op Curacao praten wel over de schietpartijen maar je merkt niet dat ze bang zijn of zich niet veilig voelen nu dus dat is wel chil.

Met mij gaat het dus nog steeds helemaal top hier!

Groetjes uit het zonnige Curacao, Ayo!

  • 21 Juli 2014 - 18:18

    Petra:

    Fijn te lezen dat je zo op je plek bent en dat het goed met je gaat. Heel veel succes en plezier en kijk goed uit. Liefs van ons allemaal.

  • 30 Juli 2014 - 16:38

    Sietse:

    Hallo Mirthe,
    Top dat je alleen achter de tourdesk zit.
    Verkopen gaat redelijk vanzelf. Als je er enthousiast over bent worden zij dat ook en is verkopen in eens niet meer zo moeilijk.

    have fun an be safe.
    gr, Sietse

  • 07 Augustus 2014 - 22:13

    Denise:

    Hoihoi bruine neger,

    Vind het echt leuk om te lezen hoe daar aan het genieten bent! Ik zie het je namelijk ook echt vertellen (:
    En zie je ook al achter tourdesk staan en dat je dan heel enthousiast verteld hoe de reizen zijn enzo (;

    Geniet ervan dushi het is je gegund ♡

    Liefss

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

mirthe

Hey you! Mijn naam is Mirthe Werkman, en de komende 5 maand ga ik de tijd van mijn leven beleven op Curaçao! Hier ga ik samen met 2 vriendinnetjes van mij stage lopen. Ben je benieuwd naar mijn avonturen op Curaçao? Via deze site ga ik alles met jullie delen. '' make a wish, take a chance, make a change and breakaway ''

Actief sinds 07 Juni 2014
Verslag gelezen: 328
Totaal aantal bezoekers 9938

Voorgaande reizen:

14 Juni 2014 - 15 November 2014

Stage lopen op het mooie eilandje Curacao

Landen bezocht: