Today i finished my internship! - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van mirthe werkman - WaarBenJij.nu Today i finished my internship! - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van mirthe werkman - WaarBenJij.nu

Today i finished my internship!

Blijf op de hoogte en volg mirthe

12 November 2014 | Curaçao, Willemstad

Joehoe, vandaag mijn stage afgerond met een voldoende!
Wat een heerlijk gevoel.
Wel heel gek toen ik vanochtend naar het werk reed en besefde dat dit mijn laatste stagedag alweer zou zijn.
Net dus gesprek gehad met mijn stagebegeleider en voor alle punten voldoende gekregen, echt blij mee.
Ze vondt dat ik goed gegroeid was afgelopen maanden en de communicatie met andere tour operators en in ons team heel goed ging.
Wel een puntje om aan te werken was dat ik af en toe iets te snel wil werken en daardoor foutjes kan maken.
Mooi om mee te nemen naar mijn volgende stage!

Wat heb ik veel geleerd hier.. niet alleen mijn Engels maar ook zelfstandigheid.
Je komt jezelf echt tegen als je in het buitenland zit, maar op een positieve manier!
Nu ik terug kijk naar mijn eerste stagedag en kijk hoe ik er nu voor sta, dan kan ik wel zeggen dat ik veel geleerd heb.

Ook ben ik erachter gekomen dat het werk achter een desk niet helemaal mijn ding is, ik vindt het heel leuk om met mensen bezig te zijn en de kant van toerisme vindt ik ook super leuk maar een dag stil achter een computer zitten ligt mij niet zo.
Maar daar is een stage voor, om uit te zoeken wat je wel of niet wilt.
Door deze stage in het buitenland weet ik nu wel helemaal zeker dat ik iets in de reiswereld ga doen.

De laatste daagjes zijn nu dan toch echt aangebroken.
Morgen nog een lekker dagje door de stad slenteren en smidags naar het strand.
Vrijdag als afsluiting voor de 5e en laatste keer naar klein Curacao!
Dat vondt ik allerleukste wat ik hier gedaan heb, dus daarom als aflsuiting daarheen.
Vrijdagavond een afscheidsfeestje met huisgenootjes, dat beloven nog 2 super mooie daagjes te worden.
Ik ga er iniedergeval heel erg van genieten, vooral van de 40 graden hier..

Ayo!

  • 12 November 2014 - 19:49

    Anita:

    lieve Mirthe, wat heb je het ontzetten goed gedaan! Ik ben echt onwijs trots op je. Geniet inderdaad nog van je laatste dagen op het mooie en warme Curacao. Hier binnen is het ook lekker warm hoor, gezellig de kaarsjes en de open haard aan. Dikke kus, mama

  • 13 November 2014 - 09:23

    Oma Jonker:

    Ha kanjer,de laatste dag op het mooie eiland curacao en ook nog even genieten van klein curacao.heerlijk hoor. wat geweldig dat je deze stage daar gedaan hebt en een ervaring rijker. Top hoor,en nou weer terug naar nederland.Welkom thuis meis en tot gauw.dikke knuffelxx oma

  • 13 November 2014 - 14:27

    Inge:

    Ha Mirth! Het afscheid van dushi Korsou komt nu heel dichtbij... Nog veel plezier je laatste dagje op klein Curacao. Wij nemen de foto's er nog even bij ;). Succes met inpakken en een hele goeie reis terug! Lfs. Inge (en de rest..)

  • 13 November 2014 - 17:19

    Arienke:

    Proud! Super goed dat je je stage met een voldoende hebt afgerond! :) Lekker dat dat er nu op zit en je nog twee dagen volop kan genieten. Nog ff de laatste zonnestralen pakken en nog net iets bruiner worden, haha ;) Geniet er nog lekker van, tot zondag!!! Liefs en dikke knuffel, Arienke

  • 14 November 2014 - 15:39

    Petra:

    Super goed gedaan meis. Allemaal voldoende top. Nu echt de laatste loodjes, zal wel weer wennen zijn thuis maar ook wel weer lekker, weer dichtbij je familie, vrienden en vriendinnen. Een hele goede vlucht naar huis. Groetjes en knuffel van ons allemaal

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

mirthe

Hey you! Mijn naam is Mirthe Werkman, en de komende 5 maand ga ik de tijd van mijn leven beleven op Curaçao! Hier ga ik samen met 2 vriendinnetjes van mij stage lopen. Ben je benieuwd naar mijn avonturen op Curaçao? Via deze site ga ik alles met jullie delen. '' make a wish, take a chance, make a change and breakaway ''

Actief sinds 07 Juni 2014
Verslag gelezen: 1785
Totaal aantal bezoekers 9945

Voorgaande reizen:

14 Juni 2014 - 15 November 2014

Stage lopen op het mooie eilandje Curacao

Landen bezocht: