we gaan bijnaaa - Reisverslag uit Barneveld, Nederland van mirthe werkman - WaarBenJij.nu we gaan bijnaaa - Reisverslag uit Barneveld, Nederland van mirthe werkman - WaarBenJij.nu

we gaan bijnaaa

Blijf op de hoogte en volg mirthe

13 Juni 2014 | Nederland, Barneveld

Koffers zijn gepakt, we zijn er helemaal klaar voor!
Morgen om 9.50 vlieg ik de lucht in naar het zonnige eilandje.
Het besef is er nog niet helemaal, maar dat ik er gigantisch veel zin in heb is een feit!

  • 13 Juni 2014 - 09:54

    Peter Werkman:

    Heb er nu al buikpijn van!
    Maar ik kan me voorstellen dat je er ongeloooooofelijk veel zin in hebt!

    Tot vanavond!

    X Papa

  • 13 Juni 2014 - 12:21

    Krispijn:

    Heel veel succes daar en wij volgen je vanaf hier.
    Passen ook wel op je vader hoor als je er niet bent.
    Gr. Krispijn

  • 13 Juni 2014 - 13:11

    Inge Jonker:

    Een hele goede reis, Mirthe! Leuk dat je een blog schrijft. We zullen je volgen !) Ayo!

  • 13 Juni 2014 - 13:34

    Karine:

    Lieve Mirthe,
    Eindelijk is het zover.
    Je hebt er lang naar uitgekeken ennu je koffer gevuld met alleen zomerkleding, wat een heerlijk idee.
    we hopen dat je koffer gevuld met prachtige ervaringen weer terugkomt.
    Heel veel plezier,ik vind je een dappere en ondernemende meid!
    leuk om je zo te kunnen volgen

    Dikke knuf! xx Karine

  • 13 Juni 2014 - 14:12

    Petra :

    He lief meissie, Eindelijk is het voor jou zover. Super hoor, ga er lekker van genieten. Werk niet te hard en kom vooral goed weer thuis. We blijven je zeker volgen en zijn erg nieuwsgierig wat je allemaal mee gaat maken. Een hele dikke kus en knuffel van ons allemaal!!

  • 13 Juni 2014 - 15:35

    Oma Jonker:

    Ha ondernemende kleindochter! Wij willen jou een hele goede reis toewensen,veel woon en werkplezier,pas goed op jezelf.Wij blijven je volgen en houden contact.dag lieve meid.Een hele dikke knuffel van ollie en molliexxx

  • 13 Juni 2014 - 17:30

    Danielle:

    Ik ga jou zo missen :-(

  • 14 Juni 2014 - 02:10

    Mariëtte:

    Ha Mirthe, leuk dat je komt! Van harte welkom, bon bini na Korsou. Tot morgen :)

  • 14 Juni 2014 - 13:37

    Sietse:

    We gaan je volgen, tot later.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

mirthe

Hey you! Mijn naam is Mirthe Werkman, en de komende 5 maand ga ik de tijd van mijn leven beleven op Curaçao! Hier ga ik samen met 2 vriendinnetjes van mij stage lopen. Ben je benieuwd naar mijn avonturen op Curaçao? Via deze site ga ik alles met jullie delen. '' make a wish, take a chance, make a change and breakaway ''

Actief sinds 07 Juni 2014
Verslag gelezen: 460
Totaal aantal bezoekers 9956

Voorgaande reizen:

14 Juni 2014 - 15 November 2014

Stage lopen op het mooie eilandje Curacao

Landen bezocht: