Family days - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van mirthe werkman - WaarBenJij.nu Family days - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van mirthe werkman - WaarBenJij.nu

Family days

Blijf op de hoogte en volg mirthe

22 Oktober 2014 | Curaçao, Willemstad

Oaah wat heb ik een heerlijk weekend gehad!
Het begon vrijdag met mijn laatste tour ; suppen.
Ik moest verzamelen bij windsurfing Curacao, vanaf daar gingen we met een speedboot het Spaanse water op en halverwege lagen onze surfplanken.
Vanaf daar gingen we op de surfplank over het water peddelen, hopi bon!
We vaarde langs en door de mangroves, halverwege gingen we tussen de mangroves lekker chillen op de surfplanken.
Ik ging ook weer met een hele leuke groep mee dus was een leuke afsluiting van alle tours.

En zaterdag kwam mijn familie al, wat heerlijk om even wat familie hier te hebben!
Zaterdagochtend kwamen ze me halen bij mijn appartement, gelijk even kunnen laten zien waar ik woon en toen op stap gegaan naar Punda& Otrabanda. Het centrum van Curacao.
Zo leuk en vooral gek om daar met hun te lopen en alles te laten zien.
Besef was er nog niet helemaal dat ik ergens aan de andere kant van de wereld met hun rondliep.
Vervolgens naar hun appartement gegaan, wauw wat een super mooi appartement!
Uitzicht op de zee, echt zo'n plaatje als je op google intypt ; mooiste plaatjes van Curacao.
Nou precies zo'n uitzicht hebben ze daar.
Savonds lekker uit eten geweest en zondag een lekker relaxed dagje gehad.
De helft ging snorkelen en de andere helft gewoon lekker op het strand bakken.
Zondagavond gebarbeknoeid bij het appartement, want dat valt natuurlijk niet te missen op Curacao :-)
Maar maandag was het toppunt van allemaal ; onze eerste duik gemaakt!
Wat ontzettend gaaf was dat.
Kregen eerst een half uurtje theorie uitleg en vervolgens gingen we het water in in.
Op het momenten dat we naar de bodem gingen kreeg ik eerst super last van mijn oren, gelukkig zakte dat na 5 minute wat af want wauw het is het ontzettend mooi onder water.
Ik voelde me net zelf een visje zo vrij dat je dat je daar over de bodem zwemt.
Octopussen gezien en de meest bizarre en mooiste visjes.
Zou zeker nog vaker willen duiken!
Als afsluiting van deze leuke dagen zijn we savonds bij het Wilhelmina café gaan eten, daar eet ik altijd met mijn huisgenootjes omdat het daar voor arme studentjes zoals wij lekker goedkoop en super hopi bon lekker is.. ;)
Kortom super leuke dagen gehad met de familie, thanks a lot guys!

Nu nog even een paar daagjes werken en dan 4 volle dagen vrij!
Wat een luxe.
Aanstaande zaterdag gaan we weer een boot huren met de groep en een paar uurtjes varen over het spaanse water. De leuke dingen, de leuke mensen, het lekkere weer, het houd maar niet nee..
I'm such a lucky person :)

Bon Siman!




  • 22 Oktober 2014 - 20:13

    Anita:

    Net je verhaal ook via Skype gehoord, wat ben je inderdaad een lucky person.
    Maar wij zijn heel blij dat de lucky person over ruim 3 weken naar huis komt.
    Geniet nog maar lekker, miss you, dikke kus van mama

  • 23 Oktober 2014 - 02:23

    Oma Jonker :

    Helemaal te gek hé mirthe was heel gezellig,wij zijn vandaag naar Klein Curacao geweest,nou het was super,witte stranden,blauw water,heerlijk gezwommen.enz enz .xxxlfs hopi bon.

  • 27 Oktober 2014 - 09:57

    Petra:

    Wow super meis, en wat fijn dat er even wat familie was. Nog even de laatste loodjes en dan kom je weer thuis. Wat is het achteraf dan snel gegaan zeg. Blijf nu maar even lekker lang in Nederland of heb je je volgende stage alweer op het programma? haha. Heel veel succes en plezier. Geniet ervan. Liefs van ons allemaal.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

mirthe

Hey you! Mijn naam is Mirthe Werkman, en de komende 5 maand ga ik de tijd van mijn leven beleven op Curaçao! Hier ga ik samen met 2 vriendinnetjes van mij stage lopen. Ben je benieuwd naar mijn avonturen op Curaçao? Via deze site ga ik alles met jullie delen. '' make a wish, take a chance, make a change and breakaway ''

Actief sinds 07 Juni 2014
Verslag gelezen: 244
Totaal aantal bezoekers 9960

Voorgaande reizen:

14 Juni 2014 - 15 November 2014

Stage lopen op het mooie eilandje Curacao

Landen bezocht: