Stage lopen op het mooie eilandje Curacao - Reisverslagen van mirthe werkman - WaarBenJij.nu Stage lopen op het mooie eilandje Curacao - Reisverslagen van mirthe werkman - WaarBenJij.nu

Stage lopen op het mooie eilandje Curacao

Ik loop stage op Curacao bij Yellow Tourism.
In 2 hotels op Curacao staan onze tourdesks, daar werk ik achter de balie en verkoop tours en doe administratie werk.

Recente Reisverslagen:

12 November 2014

Today i finished my internship!

01 November 2014

Laatste 2 weekjes zijn aangebroken

22 Oktober 2014

Family days

15 Oktober 2014

The last month

01 Oktober 2014

Time flies when you're having fun!
mirthe

Hey you! Mijn naam is Mirthe Werkman, en de komende 5 maand ga ik de tijd van mijn leven beleven op Curaçao! Hier ga ik samen met 2 vriendinnetjes van mij stage lopen. Ben je benieuwd naar mijn avonturen op Curaçao? Via deze site ga ik alles met jullie delen. '' make a wish, take a chance, make a change and breakaway ''

Actief sinds 07 Juni 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 9959

Voorgaande reizen:

14 Juni 2014 - 15 November 2014

Stage lopen op het mooie eilandje Curacao

Landen bezocht: