enjoying! - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van mirthe werkman - WaarBenJij.nu enjoying! - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van mirthe werkman - WaarBenJij.nu

enjoying!

Blijf op de hoogte en volg mirthe

01 Juli 2014 | Curaçao, Willemstad

Bon dia!

Nog steeds onwijs naar mijn zin hier.
Sinds gister heb ik een scootertje gehuurd, super chil.
Want met de bus naar mijn stage was drama..
De bussen rijden hier natuurlijk gewoon op hun dooie gemakje ( wat ik eigenlijk wel heel leuk vindt aan Curacao) maar ik had wel elke keer de kans dat ik te laat op mijn stage kwam ondanks dat ik een uur van te voren van huis wegging.
Nu kan ik lekker zelf touren en op mijn eigen tijd gaan, heerlijk!

Echt leuk aan Curacao dat iedereen zo chil is.
Je plant hier eigenlijk niks en je ziet alles op het moment zelf wel.
Dat was in Nederland zo anders, bijna altijd een strakke planning en je hebt bijna altijd wel iets te doen.
Als ik hier thuis kom van stage om 6 uur savonds plof ik buiten op de bank met een wijntje en ga ik een beetje om me heen koekeloeren en bedenken hoe goed leven ik hier wel niet heb :)

Stage is nog steeds leuk, heb leuke collega's en het begint nu een beetje te wennen hoe alles werkt.
Afgelopen vrijdag heb ik de jeepsafari mogen doen.
Super gaaf!
Heel veel mooie plekjes van het eiland gezien en de christoffelberg opgeweest waar je een super mooi uitzicht had.
I'm such a lucky person :)

Thanks voor alle leuke berichtjes die jullie achterlaten!

  • 02 Juli 2014 - 17:28

    Petra:

    Heerlijk om je verhalen te lezen en wat fijn dat je het zo naar de zin hebt. Doe voorzichtig en maar heerlijk genieten. Mocht je mijn nichtje zien, Karin Ellermann, dan doe haar de groeten. haha. Geen idee waar ze op het eiland woont. Groetjes en liefs.

  • 03 Juli 2014 - 19:54

    Annet Wilts:

    Ha die Mirthe,
    Leuk om steeds alle je belevenissen te lezen! Wat een enthousiasme, gaaf hoor. Konden we maar even een weekje meemaken daar....! Blijf vooral vaak schrijven want het is erg leuk om te lezen.
    Liefs uit Barneveld

  • 04 Juli 2014 - 19:50

    Sietse:

    Hallo Mirthe, zo te lezen ben je lekker bezig om je aan de gewoonten van Curaçao aan te passen en ik kan me zo voorstellen dat dit snel went. Super dat je lekker met je stage bent begonnen, we zouden bijna vergeten dat je daarvoor op het mooie eiland bent, toch? ;-). Maar je komt tijdens je stage ook op de mooie plekken, dus enjoy en be safe. Oh ja, gefeliciteerd met de verloving van Danielle .

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

mirthe

Hey you! Mijn naam is Mirthe Werkman, en de komende 5 maand ga ik de tijd van mijn leven beleven op Curaçao! Hier ga ik samen met 2 vriendinnetjes van mij stage lopen. Ben je benieuwd naar mijn avonturen op Curaçao? Via deze site ga ik alles met jullie delen. '' make a wish, take a chance, make a change and breakaway ''

Actief sinds 07 Juni 2014
Verslag gelezen: 452
Totaal aantal bezoekers 9970

Voorgaande reizen:

14 Juni 2014 - 15 November 2014

Stage lopen op het mooie eilandje Curacao

Landen bezocht: