bon tardi! - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van mirthe werkman - WaarBenJij.nu bon tardi! - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van mirthe werkman - WaarBenJij.nu

bon tardi!

Blijf op de hoogte en volg mirthe

22 Juni 2014 | Curaçao, Willemstad

Bon tardi!

wauw, kan niet beschrijven hoe geweldig deze week vakantie was!
zo ontzetten veel dingen gedaan, veel van het eiland gezien en nieuwe mensen ontmoet.
volgensmij loop ik elke dag wel 100 keer te zeggen hoe tof het hier is, maar je kan hier ook niet anders met zo'n chil en mooi eiland.
Het snorkelen in de oceaan tussen 100 verschillende vissen was te gek!
Maar ook klein curaçao was te gek.
We hebben met een groep een boot gehuurd en het was echt hilarisch toen we naar klein Curaçao gingen varen, we gingen zo hard tegen de golven in dat iedereen super misselijk op de boot zat.
Maar toen we aankwamen op het kleine eilandje kon je je ogen niet geloven, knal blauw water en een knal wit strand.
Zo'n moment van : wauw this is heaven on earth.

Maaar aan deze chille week komt ook een eind, morgen mijn eerste stagedag!
Hier op Curaçao heb je niet van die luxe bussen zoals in Holland waar het allemaal duidelijk aangegeven staat waar je heen moet, maar echt van die leuke kleine pendelbusjes, en ze reizen nou ook niet echt op tijd dus ben heel benieuwd hoe dat morgen allemaal zal gaan maar heb zin om met mijn stage te beginnen! :)

Besef wel echt nu ik hier zit hoe luxe Nederland is.
Omdat hier ook bepaalde straten best armoedig zijn.
Is bijzonder om te zien dat het ook anders kan en je blij met kleine dingen kan zijn.

Kijk ontzettend uit naar de komende maanden hier!

  • 22 Juni 2014 - 18:40

    Pap En Mam:

    Lieve meid, fijn om te lezen dat je zo genoten hebt van je weekje vakantie. Wat waardeer je het dan hè? Het lijkt allemaal zo gewoon zoals wij in Nederland leven.
    Succes met je eerste stagedag morgen en we lezen wel weer op 'gekkigheid' hoe het is gegaan. Liefs en een dikke kus van ons!!

  • 22 Juni 2014 - 21:40

    Oma Jonker:

    Lieve Mirthe,nou meisje nou gaat het echte werk beginnen hé,maar wat heb jij genoten deze week,heerlijk hoor.We wensen jou een hele fijne werkweek toe,komt wel goed.we horen wel van hoe en wat. Xxlfs opa&oma.

  • 22 Juni 2014 - 22:48

    Inge Jonker:

    Heel veel succes morgen met je 1e stagedag!

  • 23 Juni 2014 - 00:08

    Daniëlle:

    Ben blij dat je het zo naar je zin hebt. Super veel plezier morgen op je stage.
    Hopelijk kom je op tijd ;-)
    Hele dikke knuffel voor mijn lieve zusje <3
    Xxxxxx

  • 23 Juni 2014 - 13:36

    Petra:

    super dat je zo'n heerlijk week vakantie hebt gehad. Nu dus aan de slag. Heel veel succes ermee. Zal vast goed komen. Ben nieuwsgierig naar je verslag. Groetjes en een dikke knuffel.

  • 26 Juni 2014 - 14:00

    Annelies Ekels (mentor A12):

    Hallo Mirthe,

    Wat leuk om je blog te zien!
    Je bent nu al weer 4 dagen bezig op je stage. Ik heb contact gehad met Gemma je stagebegeleidster bij Yellow Tourism, ze is zeer positief over je, je bent enthousiast en je wilt van alles leren.
    Een prima start! Binnenkort hebben we weer contact. Hartelijke groet, ook van de andere docenten!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

mirthe

Hey you! Mijn naam is Mirthe Werkman, en de komende 5 maand ga ik de tijd van mijn leven beleven op Curaçao! Hier ga ik samen met 2 vriendinnetjes van mij stage lopen. Ben je benieuwd naar mijn avonturen op Curaçao? Via deze site ga ik alles met jullie delen. '' make a wish, take a chance, make a change and breakaway ''

Actief sinds 07 Juni 2014
Verslag gelezen: 301
Totaal aantal bezoekers 9968

Voorgaande reizen:

14 Juni 2014 - 15 November 2014

Stage lopen op het mooie eilandje Curacao

Landen bezocht: