Nog meer genieten!! - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van mirthe werkman - WaarBenJij.nu Nog meer genieten!! - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van mirthe werkman - WaarBenJij.nu

Nog meer genieten!!

Blijf op de hoogte en volg mirthe

01 Augustus 2014 | Curaçao, Willemstad

Bon dia dushi!

Voordat je gaat lezen even dit nummertje opzetten :
Marc Anthony - Vivir mi vida.
Echt het zomernummer van Curacao, kom je een beetje in de stemming :)

Weer even een berichtje om te laten weten dat het nog steeds helemaal toppie gaat!
Nog steeds zo aan het genieten!
Elke dag zon, palbomen en leuke mensen.
Het lijkt wel of elke dag steeds leuker wordt!
Het appartementen complex begint nu voller te lopen dus ook veel gezelliger.
Savonds lekker buiten zitten met iedereen met een wijntje bij het zwembad, bbquen en noem maar op.
Vanavond is de opening van de nieuwe bar aan ons zwembad, en daarna full moon party wat elke laatste vrijdag van de maand is.
De leukste feestjes hier.
''That feeling that you're standing on a beach with
all of your friends.. Drinking, laughing, dancing..
And then when the fireworks go off, you know that these
moments will last forever.. ''
Beloofd weer een leuk avondje te worden dus!

Het leven hier is zo relaxed!
Je leert hier zoveel mensen kennen, elk met een ander verhaal en reden om hier te komen.
Gesprekken met mensen gehad die uit Nederland komen maar hier op Curacao zijn blijven wonen omdat het leven hier zo chil is en het zo mooi is, ze zouden nooit meer terug naar Nederland willen.

De tijd vliegt voorbij hier, gaat me allemaal veels te snel.
En dan te bedenken dat ik nog 3.5 maand te gaan heb bevalt me wel pittig goed!
Echt een ervaring die ik van mijn langzalzeleven niet zal gaan vergeten.

Het werken is ook nog steeds heel leuk.
Het engie waar ik me aan irriteer hier op dit eiland is hoe het verkeer in elkaar zit, iedereen crost door elkaar heen en doet maar wat die zelf wil.
Maar daar heb ik eigenlijk niks over te zeggen want ik doe nu net zo leuk mee :)
Grappig is dat mensen uit Curacao het op het eerste moment helemaal niet zo met Nederlanders hebben, maar zodra jij laat zien dat je geïnteresseerd bent in hun cultuur en een klein beetje Papiaments praat dan is het helemaal top en doen ze super lief. ( daarom pas ik me ook maar netjes aan in het verkeer ghehe )
Hier is het dood normaal dat iedereen een praatje met elkaar maakt en vraagt wat je hier op het eiland doet en noem maar op, de mensen hier maken me elke dag weer vrolijk.

Ayo people!
Enjoy your day :D

  • 01 Augustus 2014 - 18:45

    Daniëlle:

    Oehh indd een lekker nummer! :)
    Ben blij dat je nog zo geniet daar!
    En de tijd gaat inderdaad gelukkig snel. Haha xD
    Je bent een topper! Ben trots op je zusje.
    Dikke kus <3

  • 03 Augustus 2014 - 21:29

    Marjoke:

    Hii Mirthe,
    Super leuk om elke keer even te lezen hoe het gaat, klinkt ook heel erg chill allemaal!! Die hele cultuur is daar gewoon stukken relaxter dan hier zeker!
    Lijkt me ook echt boeiend om zoveel mensen te spreken, al die verschillende verhalen te horen..
    Tof zeg, blijf lekker genieten en mooie ervaringen op doen! En pas goed op jezelf :).
    xxxjes vanuit Nederland! Marjoke

  • 04 Augustus 2014 - 20:55

    Mama:

    Leuk om je krabbel weer te lezen, het enthousiasme spat er weer af!!
    Als jij het maar niét in je bolletje haalt om daar te blijven wonen ;)
    Dikke knuffel, XXX

  • 04 Augustus 2014 - 22:44

    Papa:

    Ik geniet als jij geniet! Maar ik sluit me helemaal bij mama aan! Geniet nog maar lekker van de komende 3,5 maanden, maar dan echt weer op huis aan ! Mi ta stimabo ! Papa

  • 05 Augustus 2014 - 16:52

    Petra:

    Super meissie, Wat is het toch genieten als we je reisverslag lezen. Zo fijn dat je het naar de zin hebt. Helemaal top. Doe kalm aan en blijf vooral genieten. Veel liefs uit Beilen.

  • 05 Augustus 2014 - 19:23

    Oma Jonker:

    Ha die Mirthe,weer een gezellig berichtje van jou,dus het gaat je nog heeeeeel goed naar de zin,geweldig om dat te lezen,en je werk ,heb je het ook nog druk? Nog twee maanden dan mag je het ons laten zien.tot de volgende blog meid.knuffel xxxlfs.

  • 06 Augustus 2014 - 22:00

    Margriet:

    Hoi Mirthe,
    Leuk salsajurkje hoor op de foto. Heb je hem al een beetje onder de knie, of ben je niet zo'n dansert. Heb je al eens een ponche Cuba geprobeerd. Is helemaal des eilandstaat, althans in de goeie ouwe tijd. Maar er verandert daar ook weer niet zoveel. Dat verkeer, ha ha, ze rijden met hun auto tot aan de deur van de supermarkt.
    Groetjes,
    Margriet

  • 13 Augustus 2014 - 17:21

    Annet Wilts:

    Na de vakantie weer even de verslagen gelezen, echt leuk en positief! Super dat je zo geniet en dat het werk je zo goed bevalt. Zondag zijn we even wezen buurten bij je ouders en hebben het nieuwe huis gezien, mooi hoor! Leuk plekje! Gek idee dat bij jou het mooie weer gewoon niet ophoudt. Hoe bruin kan je worden, bruiner dan je nu bent kan volgens mij niet.... Geniet maar lekker van alles daar, dat komt wel goed denk ik. Veel liefs van ons allemaal! Annet

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

mirthe

Hey you! Mijn naam is Mirthe Werkman, en de komende 5 maand ga ik de tijd van mijn leven beleven op Curaçao! Hier ga ik samen met 2 vriendinnetjes van mij stage lopen. Ben je benieuwd naar mijn avonturen op Curaçao? Via deze site ga ik alles met jullie delen. '' make a wish, take a chance, make a change and breakaway ''

Actief sinds 07 Juni 2014
Verslag gelezen: 427
Totaal aantal bezoekers 9965

Voorgaande reizen:

14 Juni 2014 - 15 November 2014

Stage lopen op het mooie eilandje Curacao

Landen bezocht: