1e maand er alweer op zitten - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van mirthe werkman - WaarBenJij.nu 1e maand er alweer op zitten - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van mirthe werkman - WaarBenJij.nu

1e maand er alweer op zitten

Blijf op de hoogte en volg mirthe

12 Juli 2014 | Curaçao, Willemstad

Gelijk toen ik op het eiland aankwam al gezegd dat ik nooit het ziekenhuis van binnen wou zien hier, vandaag mocht ik toch even een kijkje nemen.
Vanochtend onderuit gegaan met de scooter door de regen, de wegen hier op Curaçao zijn dan zo spek glad als het geregend heeft. Hoe zachtjes je ook rijdt,als je remt glijd je achterband zo weg hebben we wel gemerkt.
Gelukkig waren de mensen op de weg zo lief om gewoon met mijn scootertje op de grond te laten liggen :) uiteindelijk na een paar minuten kwam er een man die mijn scooter van me aftrok en vervolgens ook gelijk weer zijn auto instapte en wegsjeesde, Thsja blijkbaar vliegen studenten hier wel vaker over de grond :-)

Gelukkig heb ik van die lieve vriendinnetjes die maar even voor de zekerheid me naar het ziekenhuis hebben gereden, heb uiteindelijk ook meer aan het advies van mijn zusje gehad door maar gelijk naar bed te gaan en aspirines te slikken ipv de dokter.
Maar ik heb gelukkig weer mazzel gehad en ben nog in aardig chille staat!
Ook niet alles kan zo mooi zijn hier!

Maar wauw, vandaag zit ik er al een maand!
En voor mijn gevoel is het echt net een week, alhoewel ik hier wel helemaal gewend ben.
De tijd gaat zo snel als je het naar je zin hebt!
Gisteren lekker naar Klein Curaçao geweest voor mijn stage als tour.
Heerlijk aan het strand gelegen, gesnorkeld en schilpadden zo dichtbij gezien dat je ze bijna kon aanraken.
De terugweg voor op de punt van de boot gelegen en over de zee uitgekeken met een super mooie zon er op, wat een topdag was dat!
Vorige week zaterdag ook wezen parasailen, te cool!
200 meter in de lucht, over de zee en het eiland uitkijkend.

Ja.. elke dag is nog steeds zo genieten hier.
Wou dat ik jullie allemaal kon laten zien hoe chil het hier is maar volgensmij zeggen mijn verhalen ook wel genoeg.

Ayo!

  • 14 Juli 2014 - 17:12

    Mama:

    Wat een belachelijk gedoe,dat ze je daar zo hulpeloos liggen, niet echt vriendelijk ;(.
    Maar gelukkig is het allemaal relatief goed afgelopen.
    Er zit inderdaad alweer een maand op, de tijd vliegt.
    Heerlijk dat je het zo naar de zin hebt.
    Vraagje van medebloglezers; heel graag wat meer foto's op je blog.
    Sterkte met je heup en doe voorzichtig aan.
    Dikke kus!

  • 15 Juli 2014 - 10:45

    Mama:

    Haha, leuke foto's!

  • 15 Juli 2014 - 11:28

    Petra:

    Och meissie toch, dat was schrikken. Gelukkig is het allemaal goed afgelopen. zo zie je maar weer, ongeluk zit een klein hoekje. haha. Super dat je het zo naar de zin hebt en ja al weer een maand voorbij. Heel veel plezier en geniet ervan. Liefs van ons allemaal.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

mirthe

Hey you! Mijn naam is Mirthe Werkman, en de komende 5 maand ga ik de tijd van mijn leven beleven op Curaçao! Hier ga ik samen met 2 vriendinnetjes van mij stage lopen. Ben je benieuwd naar mijn avonturen op Curaçao? Via deze site ga ik alles met jullie delen. '' make a wish, take a chance, make a change and breakaway ''

Actief sinds 07 Juni 2014
Verslag gelezen: 298
Totaal aantal bezoekers 9953

Voorgaande reizen:

14 Juni 2014 - 15 November 2014

Stage lopen op het mooie eilandje Curacao

Landen bezocht: