Eerste stageweek - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van mirthe werkman - WaarBenJij.nu Eerste stageweek - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van mirthe werkman - WaarBenJij.nu

Eerste stageweek

Blijf op de hoogte en volg mirthe

26 Juni 2014 | Curaçao, Willemstad

Bon dia!

Zo, ondertussen al 3 dagen stage erop zitten.
Afgelopen maandag ben ik begonnen.
Mijn eerste dag was best wel pittig, ik kreeg ontzettend veel informatie over hoe alles moest ( heel logisch natuurlijk ) en ik kreeg te horen dat alles in het Engels moest en dat had ik niet verwacht.
Afgelopen maandag was echt het eerste momentje waarvan ik dacht '' waar ben ik aan begonnen en hoe ga ik dit allemaal zo snel leren''
Maar mijn 2e stagedag was dat gevoel al gelijk weg!
Ik ging zelf dingen doen en ik begon het allemaal een beetje door te krijgen hoe het allemaal werkt hier.
Heb vooral geleerd dat je echt moet durven!
Het Engels praten gaat me veel beter af als dat ik had verwacht!
Heb het nu ontzettend naar mijn zin en gewoon zin om naar mijn stage te gaan omdat juist hier ontzettend veel kan leren.
De keuze om mijn stage op Curacao te gaan doen is echt de beste keuze geweest die ik kon maken.
Ik heb het allemaal super goed getroffen en een super leuke stage!
Morgen mag ik al mee op een tour, super leuk.
Uiteindelijk ga ik alle tours doen die wij verkopen zodat ik zelf met enthousiasme achter de tourdesk kan vertellen over de tours en ze dus beter kan verkopen.
Waarschijnlijk ga ik morgen op jeepsafari, hoe tof is dat :)

Kijk er heel erg naar uit om hier de komende maanden meer te gaan leren!

  • 26 Juni 2014 - 17:40

    Pap En Mam:

    Je enthousiasme spat ervan af.
    We hadden ook niet anders verwacht, want als je ergens voor kiest, ga je er ook volledig voor.
    We zijn supertrots op je!!!
    Veel plezier met je eerste tour, dat zal ook wel erg gaaf zijn.
    Leuke reactie trouwens van je mentor.

    Een héééle dikke kus van ons.

  • 26 Juni 2014 - 20:29

    Oma Jonker:

    Hoi Mirthe,leuk om jou stage verslag te lezen.het gaat goed hé,en ook nog in het engels ,geweldig hoor .Moet je met de bus overal naar toe?En wat moet je allemaal doen,maar dat lezen en horen we nog wel een keer,je geniet met volle teugen hé lfs opa&oma.

  • 27 Juni 2014 - 08:28

    Inge Jonker:

    Leuk om je verhaaltjes te lezen, Mirthe. Fijn dat je er zoveel plezier in hebt! Lekker vooruitzicht hoor om alle tours die je verkoopt ook zelf uit te proberen. Hopi bon!

  • 27 Juni 2014 - 18:13

    E. Werkman:

    Hallo lieverd wat fijn dat jij je zo goed voelt daar en dat je Engels goed gaat.
    Wij leven met je mee en hopen en Bidden dat jij je weg daar gaat vinden, volgens mij
    heb jij je draai al lang gevonden, dat heb je alleen maar met iemand die durf heeft zoals jij.
    Lieverd heel veel geluk en heel veel liefde van deze kant, een hele dikke kus, tot horens.

  • 27 Juni 2014 - 19:51

    A.Westhuis:

    Tjonge wat gaaf zeg al je avonturen, alle begin in moeilijk maar zet em op meid, veel succes en plezier op je safari....om jaloers te worden.....

  • 29 Juni 2014 - 10:27

    Margriet De Waard:

    Hallo mirthe,
    Ik ben 25 jaar geleden bijna een maand op Curaçao geweest en het eiland heeft m'n hart gestolen. Mede daarom volg ik je op je. Ik vind het reuze stoer dat je helemaal in je uppie dit avontuur bent aangegaan. Kan je een beetje tegen de hitte? En dan al die moskito beten. Pas als je er langer zit en je huid dik genoeg, dus gebruind is prikken ze niet meer. Al de merengue gedanst? Succes daar! Liefs van je achternicht

  • 29 Juni 2014 - 16:03

    Petra:

    Super te lezen dat het goed met je gaat. En ja het is even misschien pittig, maar zoals je bent sla jij je er wel door heen. Heel veel plezier en werk ze. Dikke knuffel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

mirthe

Hey you! Mijn naam is Mirthe Werkman, en de komende 5 maand ga ik de tijd van mijn leven beleven op Curaçao! Hier ga ik samen met 2 vriendinnetjes van mij stage lopen. Ben je benieuwd naar mijn avonturen op Curaçao? Via deze site ga ik alles met jullie delen. '' make a wish, take a chance, make a change and breakaway ''

Actief sinds 07 Juni 2014
Verslag gelezen: 385
Totaal aantal bezoekers 9957

Voorgaande reizen:

14 Juni 2014 - 15 November 2014

Stage lopen op het mooie eilandje Curacao

Landen bezocht: