Bijna op de helft. - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van mirthe werkman - WaarBenJij.nu Bijna op de helft. - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van mirthe werkman - WaarBenJij.nu

Bijna op de helft.

Blijf op de hoogte en volg mirthe

22 Augustus 2014 | Curaçao, Willemstad

Ondertussen al bijna op de helft van mijn stageperiode hier.
Nog 2.5 maand en ik vlieg weer naar huis.
Moet eerlijk zeggen dat ik mijn vriendinnetjes en familie wel een klein beetje begin te missen nu!
Maar gaat nog steeds heel goed hier.
Heb afgelopen week mijn beoordelingsgesprek gehad en voor alles voldoende gekregen, altijd fijn.
In September mag ik een week met een groep touristen mee op stap uit Nederland, hopi bon!
We gaan ze hier ontvangen op het hato ( het vliegveld van Curacao ) en dan brengen we ze naar hun hotel, de volgende dag gaan we een stadswandeling maken. Hun rondleiden door Punda en Otrabanda en hun een beetje weg wijs maken hier op Curacao.
Ook mag ik mee met hun met tours, zoals quad rijden en naar klein Curacao.
Naar die week kijk ik heel erg uit!
Het werk achter de tourdesk bevalt me nog steeds prima maar het is ook wel leuk om echt een keer met touristen op stap te gaan.

Vorige week weer naar Klein Curacao geweest, van dat kleine eilandje krijg ik maar geen genoeg :)
Het water is daar zo mooi blauw, als je op dat eilandje bent heb je gewoon echt een heerlijk vakantiegevoel en moet je af en toe echt een paar keer in je arm knijpen om te kijken of je niet aan het dromen bent.
Binnenkort staat op de planning om daar met een groep van ons appartementencomplex te gaan overnachten op klein Curacao.
Blijkt dat dat heel gaaf is daar omdat de lucht daar heel helder is savonds dus je heel mooi sterren kan kijken.

Het wordt hier ook steeds warmer op het eiland, volgende maand gaat de wind stil staan.
Pfoee daar moet ik echt nog niet aan denken nu!
Juist de wind hier maakt het lekker, als je uit de wind zit is het best wel bloedje heet.
Maar goed, wel leuk om te horen dat het in Holandia keihard aan het regenen is haha :)

Groetjes uit Curacao!


  • 22 Augustus 2014 - 17:54

    Ellies:

    Jij hebt ook geen medelijden met ons hier in de herfst hea :-( haha groot gelijk! Lekker genieten!!! en tof dat je alles voldoende scoort! Keep up the good work :-) have fun & liefs!

  • 22 Augustus 2014 - 23:11

    Mama:

    Ha, weer een leuk verhaal van je. Zoals je klein Curacao beschrijft voelt het bijna alsof ik erbij ben. En inderdaad alweer bijna op de helft, het gaat toch best wel snel.
    Wanneer ga je in september met die groep mee? Wat zal dat gaaf zijn.
    Werkze, geniet en niet bruiner worden.
    Dikke kus :)

  • 23 Augustus 2014 - 08:05

    Hillie Van De Heg:

    Nou lekker ben je hoor !! Blij zijn omdat het hier slecht weer is ? Leedvermaak dus haha.
    Fijn dat je nog steeds zo geniet , mooi dat je beoordeling positief is.
    Geniet nog maar want je gaat inderdaad al weer terugtellen qua dagen.
    Leuk om met een groep mee te mogen, is toch anders als achter een desk.
    Pappa en mama hebben een prima plekje aan de B straat, gezellig geworden.
    Geniet nog van de tijd daar en we horen weer,

    Liefs Hillie

  • 23 Augustus 2014 - 08:23

    Petra:

    Inderdaad, al bijna weer op de helft. Als je terug kijkt gaat het altijd snel. Super dat je het nog steeds zo naar de zin hebt. Zal wel wennen zijn als je weer in dit koude kikkerlandje komt. Maar denk ik, ook wel weer lekker om bij je familie en vriendinnen te zijn. Geniet er nog maar lekker van en doe kalm aan. Dikke knuffel van ons allemaal!

  • 23 Augustus 2014 - 11:10

    Oma Jonker:

    Leuk Mirthe om weer wat van jou te horen.En het gaat je nog heeeeeel goed naar de zin hé.geweldig om een week met de toeristen opstap te gaan.veel zien en veel doen,geniet ervan meid.volgend weekend gaan we naar barneveld om papa en mama's huis te bewonderen.nou lekker genieten nog en veel plezier in sept. Dikke knuffel ,lfs opa&oma.

  • 28 Augustus 2014 - 12:51

    Arienke:

    Hee Mirth,

    top dat je nog steeds zo aan het genieten bent!
    Jouw vriendinnetjes missen jou ook erg, dus wij vinden het niet erg dat je op de helft zit. ;)
    Enjoy daar, spreek/skype je snel!

    Dikke knuffel Arienke

  • 02 September 2014 - 14:40

    Annelies Ekels (mentor A12):

    Hoi Mirthe,

    Goed om te lezen dat je het nog steeds naar je zin hebt! Het schoolleven is hier inmiddels weer gestart en in volle gang. Wat goed dat je met een groep toeristen op pad mag, al in je eerste stage. Maar ja, je hebt immers al je 1e voldoendes binnen! Geniet van je tijd en heel veel succes weer, Annelies

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

mirthe

Hey you! Mijn naam is Mirthe Werkman, en de komende 5 maand ga ik de tijd van mijn leven beleven op Curaçao! Hier ga ik samen met 2 vriendinnetjes van mij stage lopen. Ben je benieuwd naar mijn avonturen op Curaçao? Via deze site ga ik alles met jullie delen. '' make a wish, take a chance, make a change and breakaway ''

Actief sinds 07 Juni 2014
Verslag gelezen: 435
Totaal aantal bezoekers 9954

Voorgaande reizen:

14 Juni 2014 - 15 November 2014

Stage lopen op het mooie eilandje Curacao

Landen bezocht: